Saturday, May 7, 2011

sepakat + usaha sama

terasa macam nak menari2 kan tangan ni pulak kat atas keyboard ni....
actually pagi tadi..sham g tengok result exam yang terpampang kat wall di laluan ke dewan kuliah...
ALHAMDULILLAh..berkat  hasil usaha selama ni..membuahkan hasil yang agak berbalaoi untuk membanggakan diri aku sendiri...
tapi.sebenarnya..sham bukan nak citer pasal ni pon...nak citer pasal "INDIAN CULTURE DAY" yang akan diadakan pada hari ini pada jam 07:31pm jap lagy jerk..
ha..naper ada 1 minit tuh???
sebab tuh memang kepercayaan kaum mereka....
tak leh la nak pertikaikan...
aper yang sham tertarik dengan event ni adalah... SEPAKAT...USAHA SAMA...dan KERJASAMA dari setiap ahli2 dalam society india kolej ni...
nape aku cakap macam tu..sebab..bile aku lalu kat kawasan event tu..wat aku terpegun sangat2...
kenaper??...lain dari yang lain...ha..korang tak kan cayer...sebab korang tak lalu kot...
jom kita tengok...

laluan ke DKA 1/1..
sangat la berbeda...
dari kosong...jadi seperti laluan pengantin...
heee...

tepi tangga DKA 1/1..
*ignore gambar gajah tu...

pintu gerbang untok masok ker dewan...

wall dewan yang telah di hiasi ngan scalop2 yang dorang wat samer2...

ni atas siling...dorang panjat tok menjadikan suasana tak kosong...
jadi  la reben walawpon simple...
tinggi kot...
tapi leh wat jugak..

ni pentas yang di sebalik kain tuh sebenarnya hanya la board putih...
actually tak siap lagy..
banyak lagy lagy...
hahhahha
tapi santek kan...

hurm...so...aper yang aku fikir kan di benak otak aku ni...
ADAKAH SUASANA HARI NURSING DAY yang bakal tiba ni AKAN SEMERIAH INi JUGAK???
jawapan???...no komen la...
hahhah..sebab.@#$%^^&**()))_+ tak der jawapan la....
ape daaa..

so..ni lah yang dikataka sepakat membawa berkat...
APE yang PENTING???
KERJASAMA....

tq to Rajesh..mahaletcemy,Selestin dan saravanan yang invite aku tok tengok mereka2 wat decoration...
lau nak tengok event ni kene lah beli tket yang berharga RM12..sebab bukan ahli kan..hahhahha...
ok...daaaaa...

2 comments:

  1. Thanks sameera...nbila follow :)
    gdluck 4 LJM..yeeha

    ReplyDelete
  2. weeeee..welkom nabila liyana..
    u tooo..wat yang terbaik...=)..

    ReplyDelete