Monday, May 16, 2011

refresshhhh back....

huh..bersawang dah blog ni...da lama tak buka...bz sesangat macam la kamu ni PM sham oii...
banyak nyer citer nak di ceriterakan...

12MEI2011...
SELAMAT ARY JURURAWAT.....
di dedikasikan untuk saya sendiri SHAMSAMIRAH SHAMSUDDIN dan seluruh jururawat di dunia ni...rasa nyer still lom terlamabat lagy coz masih daalm bulan 5 lagy...
wahhh..macam tak cayer..sayer bakal seorang nurse...

13MEI2011...
huhu..dapat date ngan mR.T.S.s bukan kejap..lame kot...
sampai ke perak...
wawawaawaw....
actually tolong die keje..bukan ikot sajer2 jerk..

14MEI2011....
weeeeeeee...
kakak saya datang tempat saya....
die bawak JET tuk tingal nagan saye...
yes2..panjang la kaki saya tuk melangkah lebih jauh...
lalallal...
suker2....

15MEI2011...
dapat mamam..tido dan guraw sama2 ngan kaka saya..da lama tak jumper die...
seronok la sesangat memang tak terkata...
and tunjuk result kat angah.
she said,
" boleh naik kan lagy pointer ni...jangan isaw..angah sentiasa ada kat blakang uda..eh salah..angah boleh ada kat blakang rustam jerk...sebab blakang uda mesty la tam kan..."
gile la sedih plus touching bile die cakakp macam tuh...
anyway..uda tak der niat pon membanding2 kan angah dan tam..arap angah paham ea...uda sayang angah tau..meskipon uda sayang tam ....huhuhu...

NOtATokSHAM: -ingat..ko tak keseorang dalam menjalani idop..ramai yang sayang ko..ramai yang support ko....jangan sia2 kan peluang yang ada....

No comments:

Post a Comment