Tuesday, April 5, 2011

ini da lebih laaaa kan......

ha...ary ni..biar aku yang wat show kat blog orang nih...
first of all..lets me introduce diri aku...
pelik kan...*ha..takder makner nyer...
akhir nyer..dapat jgak aku menyemak ke dalam blog orang nih...

hahaha....akhirnyer...
aku hanye la seekor kucing yang disayang2 oleh family sham nih....
name diberi baby boy a.k.a.....


bukan senang nak masok dalam ni...nak interframe diri lagy...
die cakap sebuk + mals = menyemak....
ada ke patot....
sham ni memag malas pon nak memperkenal kan boy pada dunia...hak tuih.....

ha..nak tau macam ner aku leh masok dalam nih..ary tuh c sham nih lik cuty....
memperagakan webcam depan aku...
aku pon ape lagy...tumpang 4 kaki laaa....
bukan senang nak nampak die nih lik umah..sebulan sekali jerkkk...
huh..ape lah....saper yang membela diri aku...mak die lah...ha...
PUAN JARIAH....
ni lah yang layan aku pagy petang siang malam...makan minom mandy susu aku sumer....
dary kecik tapak tangan pai la sekarang nih....
hihihihihi....


ha..ni lah hasilnyer..terberk dary ladang.....
haktuihhhh.....


yes..yes..yes....dapat pown..ha...ko tingal laptop ko ea...bio aku yang keje kan...


haha..line clear..tak der orang nampak...ha..memang jahanam lappy ko sham...


ha..ko slalooo mengumpat aku ea..ko cakap bulu aku tak santek...tak gemok macam ko ea sham...ooohhh..baru aku tau ko ngumpat aku dalam laptop ko....
kantol la ko sham....


haiiisshhh..ada bnyak..aduuushhh...maner satu ni..dah terpusing2 ni.....


maner tempat on lappy yang kecik ni....susah nyer....


oopppssss...alamak..da sampai dah c sham ni...jangan la ko bedok aku....
hihihih....


ape aku nak wat kat tiga3 laptop ni......pikir jap....


uuhhhh..sangat la best dok atas ni..kehangatan terasasi hujung2 bulu badan ku...
hahahha...padan muker ko sham..bis la laptop ko...nyam3....
bez jgak lau aku wat tempat...........


sangay masyukk....tq sham....
selese gitu....
*hampeh punyer boy.....

hahhaa..sangat puas mengerjakan harta2 sham....
ha...bez jgak kan dok bergaya dengan webcam acer c sham nih....


dah..aku da penat..time balik ke sarang tok aku tido....
daaaa....
ni bukan peneman tido aku..tapi ni ha....


ha...LANON...die ni tak la sebaik aku...jarang2 nak ada kat umah....
kawan bek aku selepas ITAM meningal kan aku dan dunia.....

dah la....
lepas ni mesty dah tak jumper agy...
tengs sebab tengok aku....
hakikat nyer aku hanye la binatang yang bernama BOY....

aku memang da lebih sebab masok dalam nih....
hahahha....
terbaieeekkkk.....!!!

No comments:

Post a Comment