Monday, March 14, 2011

terima seadanyer.....

DUGAAN + UJIAN + FINAL EXAM (-_-) + CEMUHAN + KUTUKAN + UMPATAN + GOSIP + MENGATA ORANG + KAWAN2 + RAKAN2 + MUSUH = SEGALANYER SAYA TERIMA  jika ini telah ditentukan dan tertulis untuk saya....
sekarang baru la saya paham membesar setelah 2 abad dimuka bumi ini sebagai seorang khalifah yang diuji oleh PENCIPTAnyer.... TRIMA KASIH YA RABB'....
ada orang pesan dan saya sedang memikirkan pesanan orang tu supaya : jangan memikirkan untok fight dengan orang tu tanpa alasan tapi pikir untuk melangkah dan memajukan diri untuk selangkah kehadapan...
tengs sis leena...
hahhaha...selama bile nak jadi macam ni?
sampai tertutup mata  di muka bumi ini....
selama mana nak bertahan??
tahan la sampai tahap maksimum nyer....
(^^)...
tak der guner buang masa nak menghabiskan masa dengan benda2 yang merobek aty sendiri....
huh??
THINK +VE....
betol ker????
kiter tgok kebenaran nyer biler akan datang.....
jika saya berjaya....
sanagt2 berterima kasih pada NYER kerana masih diberi kesabaran dalam menenpuhi Onak diri dan berliku di alam ini.....


(^^): sedang mencuber untok memperbaiki diri yang masih tak pernah sempurna....
:sedang cuber jgak mencari alternatif yang lain untok mengubah diri ini.....

No comments:

Post a Comment